بوانا اموزش اخلاقی داستان نوجوانان داستان کوتاه

بوانا: اموزش اخلاقی داستان نوجوانان داستان کوتاه انتشار کتاب مسافران زمان رفیع افتخار

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی &quot/ مشخصه‌ بارز سیاست خارجی دولت آمریکاست ، سردرگمی&quot، قاسمی در تصویر العمل به بیانات تیلرسون

“سردرگمی” ، ” تاثیر پذیری از القائات نابجا ” و ” واقعیت گریزی ” از مشخصه‌های بارز سیاست خارجی دولت تازه در آمریکاست. 

&quot/ مشخصه‌ بارز سیاست خارجی دولت آمریکاست ، سردرگمی&quot، قاسمی در تصویر العمل به بیانات تیلرسون

قاسمی در تصویر العمل به بیانات تیلرسون: "سردرگمی" مشخصه بارز سیاست خارجی دولت آمریکاست

عبارات مهم : ایران

“سردرگمی” ، ” تاثیر پذیری از القائات نابجا ” و ” واقعیت گریزی ” از مشخصه های بارز سیاست خارجی دولت تازه در آمریکاست.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به بیانات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: این سخنان، مداخله جویانه و نقض صریح قواعد آمره حقوق بین الملل، غیرقابل قبول و بشدت محکوم هست.

&quot/ مشخصه‌ بارز سیاست خارجی دولت آمریکاست ، سردرگمی&quot، قاسمی در تصویر العمل به بیانات تیلرسون

وی افزود: “سردرگمی” ، ” تاثیر پذیری از القائات نابجا ” و ” واقعیت گریزی ” از مشخصه های بارز سیاست خارجی دولت تازه در آمریکاست که نمونه اخیر آن در بیانات این مقام آمریکایی هویداست.

وی تاکید کرد: بی شک تلاش جهت القای اختلاف در میان صفوف متحد ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران و یا شکاف در حاکمیت، از آرزوهای واهی این سخنان ناپخته و ناسنجیده است که همچون چهار دهه گذشته راه به جایی نخواهند برد. ایالات متحده از دهه پنجاه میلادی گونه های متفاوت مداخله در کشور عزیزمان ایران از کودتا و مداخله نظامی تا سیاست عوض کردن رژیم که به صورت مستمر و رسمی در سه دهه آغازین جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران دنبال می شده است است را با شکست و شرمساری جهانی تجربه کرده که نفرت مردم کشور عزیزمان ایران و بی حیثیتی جهانی جهت آمریکا را به دنبال داشته است.

“سردرگمی” ، ” تاثیر پذیری از القائات نابجا ” و ” واقعیت گریزی ” از مشخصه‌های بارز سیاست خارجی دولت تازه در آمریکاست. 

مقامات تازه آمریکا ظاهرا فراموش کرده اند که به تازگی اسلافشان مجبور شدند از کارها آمریکا در سرنگونی دولت ملی و مردمی کشور عزیزمان ایران و حمایت از نظام استبداد و دیکتاتوری در عین بیان شعارهای سیاسی جهت رواج ارزشهای دمکراتیک در سالهای بعد از کودتای ۲۸ مرداد از مردم بزرگ کشور عزیزمان ایران عذرخواهی کنند. این آزمون تجربه شده است و بی فرجام، جهت گیری بی حاصلی است که قریب به چند دهه است دولت آمریکا آن را دنبال کرده و همواره نتیجه های معکوس آن را در همکاری و حضور پر شور و فراگیر و شکوهمند مردم بزرگ و شریف کشور عزیزمان ایران در انتخابات متعدد و با رای مستقیم و صندوق آرا در یک مردمسالاری و دمکراسی دیده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: دولت و ملت کشور عزیزمان ایران در طول سال های تثبیت انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و وقت تحریم های ناعادلانه وظالمانه نشان دادند با وحدت، درایت، عقلانیت و خردورزی جهت صیانت از کیان کشور و نظام و آرزوی بزرگ های خود ایستادگی می کنند و این سخنان بی پایه و وهم آلود در میان همه بخش های مردم و جامعه مقاوم و فرهیخته ایرانی مطرود و منفور است.

وی در آخر به دولتمردان تازه آمریکا هشدار داد: در برابر ملت بزرگ و شجاع کشور عزیزمان ایران باز هم به بیراهه نروند و آزموده ها را چندباره نیازمایند که جز پشیمانی زیاد و خسارات سنگین تر جهت آنان حاصلی در پی نخواهد داشت. تنها راه پیش رو جهت آنان، فهم و درک درست از واقعیات کشور عزیزمان ایران و منطقه و کوتاه کردن زبان بی تاثیر ترساندن و عدم مداخله در امور داخلی کشور عزیزمان ایران و دیگر کشورهای منطقه و نگاه و برخورد واقع بینانه، منطقی، خردگرایانه و غیر هیجانی به تحولات کشور عزیزمان ایران و منطقه هست. آنان باید بدانند واقیعات تاریخی ، جغرافیایی و فرهنگی و حوزه تمدنی هم چون امنیت و ثبات پایدار فراتر از سوداگری و دوشیدن کشورهای منطقه است و نیازمند تفکر و آشنایی و خرد ورزی است.

واژه های کلیدی: ایران | خارجی | سیاست | آمریکا | ایرانی | دولت آمریکا | مداخله نظامی | مقام آمریکایی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار